A A AZ regionukomentarze (0)

PGE. Biura Obsługi Klienta będą dłużej pracowały

Siedziba PGE Białystok znajduje się na ul. ul. Świętojańskiej 12

Siedziba PGE Białystok znajduje się na ul. ul. Świętojańskiej 12

PGE Obrót S.A. od 2 listopada br., wprowadza nowe godziny pracy Biur Obsługi Klienta. Wszystkie BOK-i będą teraz dłużej otwarte dla klientów.

Nowy czas pracy biur to odpowiedź na oczekiwania Klientów, którym PGE pragnie zapewnić komfortowe warunki obsługi.

BOK-i do godz. 19. pozostałe biura do 17.

- BOK-i obsługujące największą liczbę klientów w: Rzeszowie, Białymstoku, Lublinie, Warszawie, Zamościu, Skarżysku-Kamiennej i Łodzi będą czynne w dni robocze od godz. 8. do godz. 19. Pozostałe biura będą obsługiwać klientów od godz. 8. do godziny 17. Zmiana godzin otwarcia BOK-ów znacznie poprawi jakość obsługi oraz zapewni możliwość realizacji spraw w dogodniejszych dla Klientów godzinach – poinformowała spółka.

- Chcemy, aby klient wiedział, że to on jest dla nas najważniejszy. Od momentu, gdy zdecyduje się skorzystać z naszej oferty, aż do chwili, gdy spotka się z kompleksową obsługą ze strony PGE – wyjaśnia Lucjan Beźnicki, dyrektor Departamentu Obsługi Klienta PGE Obrót S.A.

5 mln obiorców

Atutem PGE Obrót S.A. jest doświadczenie i znajomość rynku. Na całym obszarze działania PGE Obrót S.A. znajduje się ponad 80 Biur Obsługi Klienta.

- Biura są miejscem, w którym możemy bezpośrednio oraz na partnerskich zasadach kontaktować się z naszymi klientami – dodaje dyrektor Beźnicki.

PGE Obrót S.A. to jedna z kluczowych spółek PGE Polskiej Grupy Energetycznej S.A. – największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowej i Wschodniej. Spółka obsługuje ponad 5 milionów odbiorców energii elektrycznej. Centrala PGE Obrót S.A. znajduje się w Rzeszowie. Oddziały mają swoje siedziby w: Białymstoku, Lublinie, Warszawie, Zamościu, Skarżysku-Kamiennej oraz w Łodzi.

Komentarze

Przesyłając ten wpis akceptujesz politykę prywatności Mollom.